
D-Award • 3min
Ett partnerskap ger dig stora fördelar
Det främsta mervärdet är att du till ett riktigt bra partnerpris får möjlighet att ställa ut och medverka på D-Congress
Ett partnerskap med oss på Svensk Handel ger stora fördelar. Du får exponering på våra sajter, i nyhetsbrev och på vårt LinkedIn-konto samt förtur till att ställa ut och medverka på våra events. Det främsta mervärdet är att du till ett riktigt bra partnerpris får möjlighet att ställa ut och medverka på D-Congress, Sveriges största och viktigaste mötesplats för e-handel. Ett partnerskap kostar 32 000 kronor per år.
Följande ingår i partnerskapet
Du kan läsa mer om eventen plus alla extra mervärden ett partnerskap innebär nedan. Där hittar du även vilka andra tilläggstjänster vi erbjuder dig som partner.
Exponering av ert företag på partnersidan på www.dcongress.sei
Vi har en välbesökt landningssida som visar upp alla partners uppdelade efter branscher och lätt sökbara. Där får ert företag exponera:
Nyhetsbrev
Varje nyhetsbrev från D-Congress innehåller en modul om våra partners där det länkas till partnersidan.
i dcongress.se följer Svensk Handels grafiska profil.
Publicering i Kunskapsbanken
Ert företag har möjlighet att årligen publicera två inlägg i vår kunskapsbank (branschrapporter, video/webinarier, pod). Du får dessutom en kort artikel (1 500 tecken inkl blanksteg) publicerad om ditt inlägg på landningssidan Aktuellt, i vårt nyhetsbrev samt på LinkedIn ii
ii För att få artikeln publicerad måste du leverera in en färdig text på svenska eller engelska, en högupplöst bild/foto samt följa vår publicitetspolicy som innebär att det ska vara relevant för retailers, ha ett nyhetsvärde och inte vara reklam/erbjudanden.
Publicera en artikel på landningssidan Aktuellt
Du får möjligheten att publicera en nyhetsartikel (3 500 tecken inkl blanksteg) per år på landningssidan Aktuellt på dhandel.se. Artikeln exponeras även i vårt nyhetsbrev och på LinkedIn iii
Nya partners presenteras dessutom alltid med logotype och kort information om företaget med en länk till sin hemsidan i ett nyhetsbrev.
iii För att få artikeln publicerad måste du leverera in en färdig text på svenska eller engelska, en högupplöst bild/foto samt följa vår publicitetspolicy som innebär att det ska vara relevant för retailers, ha ett nyhetsvärde och inte vara reklam/erbjudanden.
Vi ger dig en effektiv kommunikation kring dina event
Du har möjligheten att få två av dina event, t.ex. seminarier och webbinarier, publicerade i eventkalendern på dhandel.se. Du får dessutom en kort artikel (1 500 tecken inkl blanksteg) publicerade om eventen på landningssidan Aktuellt, i vårt nyhetsbrev samt på LinkedIn iv
iv För att få artikeln publicerad måste du leverera in en färdig text på svenska eller engelska, en högupplöst bild/foto samt följa vår publicitetspolicy som innebär att det ska vara relevant för retailers, ha ett nyhetsvärde och inte vara reklam/erbjudanden.
Anpassad information i nyhetsbrev två gånger per år
Du får två nyhetsbrev per år om hur du kan exponeras inför Svensk Handels medlemmar och Trygg e-handlare.
Utöver det som ingår i partnerskapet erbjuds du även flera olika tilläggstjänster. Du hittar kontaktpersoner och extra mervärden nedan.
D-Congress
Utställare, talare och andra möjligheter till sponsorskap
Katharina Woss
Partneransvarig
Svensk Digital Handel
+46 (0) 704-13 42 66
katharina.woss@svenskhandel.se
Nordic Retail Summit & Retail Awards
Talare och sponsorer
Sara Svärd
Säljchef
Svensk Handel
+46 (0) 10-471 85 33
sara.svard@svenskhandel.se
Du kan komplettera med ytterligare artiklar som publiceras på Aktuellt i Kunskapsbanken (under uppbyggnad) eller i vår kalender på dhandel.se. Pris: 15 000 kronor
Artikeln publiceras även i vårt nyhetsbrev samt på Linkedin där varje artikel sponsras med 2 000 kronor för garantera räckvidd vi
Detta ger dig möjlighet att profilera en talesperson som krönikör under Aktuellt. Krönikan delas även i vårt nyhetsbrev och på Linkedin där varje artikel sponsras med 2 000 kronor för garantera räckvidd vi.
Pris 15 000 kronor per krönika
vi För att få artikeln publicerad måste du leverera in en färdig text på svenska eller engelska, en högupplöst bild/foto samt följa vår publicitetspolicy som innebär att det ska vara relevant för retailers, ha ett nyhetsvärde och inte vara reklam/erbjudanden.
Möjlighet att sponsra ett avsnitt av D-Talks Du exponeras i all kommunikation kring avsnittet och vi upptar 30 sekunder av avsnittet för att exponera ditt varumärke och budskap.
Pris: 20 000 kronor
Det finns möjligheter att genomföra seminarier och webbinarier i samarbete med Svensk Digital Handel och Svensk Handel v. I modellen ingår följande:
Partner står för studio, projektledning och genomförandet.
Pris: 25 000 kronor
v Förutsatt att vi har resurser, är relevant och passar in i vår agenda
Ett partnerskap ger stora fördelar. Ni har möjlighet att ingå samarbeten med både Svensk Handel och Svensk Digital Handel, får exponering på våra sajter, i nyhetsbrev och i sociala medier samt förtur till att ställa ut och medverka på våra events.
Utveckla handeln tillsammans med oss!
D-Award • 3min
D-Congress • 2min
D-Congress • 5min
Pre D-Congress • 4min
D-Talks • 5min
D-Congress • 3min
D-Talks • 4min
D-Talks • 2min
D-Congress • 1min
D-Award • 2min
D-Congress • 2min
D-Award • 3min
D-Award • 3min
D-Congress • 3min
D-Congress • 2min
D-Congress • 2min
D-Congress • 1min
D-Congress • 2min
D-Congress • 3min
D-Congress • 4min
D-Award • 1min
D-Award • 3min
D-Congress • 2min
D-Congress • 1min
D-Congress • 1min
D-Congress • 2min
Pre D-Congress • 3min
Pre D-Congress • 4min
D-Congress • 4min
D-Congress • 2min
D-Congress • 1min
D-Congress • 1min
D-Congress • 2min
D-Congress • 4min
D-Congress • 2min
D-Congress • 1min
D-Congress • 1min
D-Congress • 2min
D-Award • 2min
D-Congress • 3min
D-Congress • 2min
D-Congress • 2min
D-Congress • 1min
Varje månad skickar vi relevant och intressant information inom e-handel. Plus information om aktuella event, frukostmöten och andra tillfällen där branschen samlas. Starta din prenumeration idag!
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT