Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

TBS
Rådgivare
Presenteras av: Channel Factory
Öka effektiviteten på dina mediainvesteringar på sociala videoplattformar
Öka effektiviteten på dina mediainvesteringar på sociala videoplattformar
Brand safety är grundläggande praxis för all media. Vi känner alla till riskerna när varumärken inte tar säkerhetsåtgärder när de annonserar online. Vi har också alla hört talas om vikten av brand suitability och kontextuell anpassning. Det finns många nya studier som visar att konsumenter föredrar varumärken som syns kring innehåll som är rätt och passande för det specifika varumärket. Det har till och med bevisats att kontextuell anpassning kan ge en ökning av ROI på cirka +17 %, vilket ytterligare visar kraften i genomtänkta medieköp. Men vet du hur man säkerställer brand suitability? Skulle du kunna beskriva de många datafilter, algoritmer och kvalitetskontroller som bör vara på plats för att säkerställa den perfekta kundupplevelsen som också driver avkastningen på investeringen?
I det här 20-minuters samtalet kommer Jovana Grujičić, Head of Client Solutions EMEA och APAC, ta dig igenom hur vår tekniska plattform, genom en kombinationen av automatisering, mänsklig granskning och data targeting, hjälper varumärken att ge sina kunder den optimala annons upplevelsen online och som i slutändan kommer att driva både engagemang och försäljning.
Vi kommer även gästas av kunder på scenen som berättar hur de genom arbetat strategisk med kontextuell anpassning optimerat sina medieinvesteringar och ökat sin performance genom att nå rätt målgrupp i rätt miljö.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT