Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

Mission Anew
Managing director och medgrundare
Presenteras av: Curamando/Conversionista
Hållbarhet och digital optimering 〰️ så surfar du den perfekta vågen
Hållbarhet och digital optimering 〰️ så surfar du den perfekta vågen
Idag står företag inför två stora utmaningar men också möjligheter. Samtidigt. Den ena vågen är den strategiska hållbarhetsagendan, den andra vågen att jobba taktiskt med att driva försäljning och konvertering. Det kan kännas som två helt olika mål. Men, vad händer om vi slår ihop dem? Idag har du möjlighet att surfa förbi konkurrenterna – OM du gör rätt förstås.
Lyssna till några av Nordens skarpaste talare battla insikter, nycklar och erfarenheter inom affärsutveckling, konverteringsoptimering och hållbarhetsfrågor.
Anna Högberg
Anna har över 20 års erfarenhet av kommunikation, varumärke och hållbarhet. Som medgrundare av Futerra Stockholm – idag Mission Anew – jobbar Anna med näringslivet för att snabba på och skala upp omställningen. Anna är en omtyckt talare inom ämnen som hållbara varumärken, hållbarhetskommunikation och hållbar transformation.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT