Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

Viva Media
CEO & Co-Founder
Profitable Creativity
Arash Gilan
Arash Gilan är vd och medgrundare av marknadsföringsbyrån Viva Media som genom åren har hjälpt hundratals e-handlare till framgång. Han är författare till tre böcker. Nyligen släpptes hans senaste bok “En djävel på e-handel” som han har skrivit tillsammans med Nic Staeger. Arash skriver också sen en tid tillbaka regelbundet krönikor om samtidens och framtidens digitala fenomen för bland annat Resumé och Breakit. Arash är en uppskattad talare nationellt och internationellt, och driver den vällyssnade VD-podden där han samtalar med experter och ledare kring allt som berör bolagsbygge.
VD-podden
Programledare
Livepodd: VD-podden möter Freddy Sobin
Livepodd: VD-podden möter Freddy Sobin
I VD-podden utforskar Viva Medias vd Arash Gilan alla delar av bolagsbyggande tillsammans med framstående ledare, chefer och experter i affärsvärlden för att utvecklas som chef.
Freddy Sobin har varit vd för skönhetskedjan Kicks Group sedan 2018, och inom kort tillträder han som koncernchef för XXL Group. Han var med och byggde upp Tretti.se och har tidigare varit VD för Consortio Fashion Group. Tidigare och nuvarande stryrelseuppdrag inkluderar LensOn, Outnorth, Skincity, Bubbleroom och Salling Group och intresse/branschorganisationer som Svensk Digital Handel, Svensk Handel och Svenskt Näringsliv.
Arash Gilan
Arash Gilan är vd och medgrundare av marknadsföringsbyrån Viva Media som genom åren har hjälpt hundratals e-handlare till framgång. Han är författare till tre böcker. Nyligen släpptes hans senaste bok “En djävel på e-handel” som han har skrivit tillsammans med Nic Staeger. Arash skriver också sen en tid tillbaka regelbundet krönikor om samtidens och framtidens digitala fenomen för bland annat Resumé och Breakit. Arash är en uppskattad talare nationellt och internationellt, och driver den vällyssnade VD-podden där han samtalar med experter och ledare kring allt som berör bolagsbygge.
Viva Media
CEO & Co-Founder
Hur du blir en djävel på e-handel
Hur du blir en djävel på e-handel
Vad gör de allra bästa inom e-handel för att nå framgång? För att lyckas med digital försäljning behöver man förhålla sig till helt andra spelregler än när det kommer till fysisk handel. Här får du flera viktiga nycklar för att skapa en effektiv och växande e-handel.
Arash Gilan
Arash Gilan är vd och medgrundare av marknadsföringsbyrån Viva Media som genom åren har hjälpt hundratals e-handlare till framgång. Han är författare till tre böcker. Nyligen släpptes hans senaste bok “En djävel på e-handel” som han har skrivit tillsammans med Nic Staeger. Arash skriver också sen en tid tillbaka regelbundet krönikor om samtidens och framtidens digitala fenomen för bland annat Resumé och Breakit. Arash är en uppskattad talare nationellt och internationellt, och driver den vällyssnade VD-podden där han samtalar med experter och ledare kring allt som berör bolagsbygge.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT