Cecilia Brogren

KICKS

Head of CRM Nordic & Customer Service

Presenteras av: Voyado

Så bygger du lojalitet genom dina kunders engagemang

Scen: H1
Customer experience
13:00-13:20 - 9 mars
Gå till H1
Lägg till i kalender2023-03-09 13:00:002023-03-09 13:20:00Europe/StockholmSå bygger du lojalitet genom dina kunders engagemangKICKS - Cecilia BrogrenCustomer experienceSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Så bygger du lojalitet genom dina kunders engagemang

Vad behöver man göra för att skapa Nordens största lojalitetsklubb med över 3 miljoner medlemmar? Och hur kan ett eget Community bidra till att öka engagemanget och lojaliteten ytterligare?

Hör KICKS berätta om hur de byggt upp sitt Community för att ge något tillbaka till sina mest engagerade klubbmedlemmar. Och hur Lojalitetsprogrammet tillsammans med Community möjliggör personalisering på en helt ny nivå.

KICKS – vinnaren av ”Årets digitala satsning” på Retail Awards för sitt Community och ”Sveriges bästa e-handlare inom personalisering” enligt Personaliseringsindex för andra året i rad.

Om KICKS
KICKS är Nordens ledande skönhetskedja, med 230 butiker i Sverige, Norge och Finland med en stark och växande online försäljning. KICKS har sedan 2002 varit en del av Axel Johnson-koncernen. 2022 var ett starkt år för KICKS, då förvärvades också Skincity och man bildade koncernen KICKS Group AB.

Cecilia Brogren

Cecilia Brogren har under de senaste sex åren drivit KICKS CRM-arbete i rollen som Head of CRM Nordic och Customer Service och kommer från en lång bakgrund inom CRM-roller på Coop, Synoptik och 3.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work