Frida Ridderstolpe
Frida Ridderstolpe

Axfood

Head of Digital Development & E-Commerce

I samarbete med: HUI

Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel

Scen: E3
Cross-border e-com
13:30-14:20 - 9 mars
Gå till E3
Lägg till i kalender2023-03-09 13:30:002023-03-09 14:20:00Europe/StockholmGrocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandelAxfood - Frida RidderstolpeCross-border e-comSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel

Hur, var och när och på vilket sätt kommer vi handla dagligvaror framöver? Hur bör detaljhandelskedjorna möta och förhålla sig till de förändrade behov och driverkrafter som dagens och morgondagens konsumenter har? Samhället förändras i snabb takt. Digitalisering, hållbarhet och geopolitiska utmaningar är några av de faktorer som skapar nya förutsättningar. Nya sätt att jobba och leva våra liv är andra. Hur kommer morgondagens butik se ut och vilka är framgångsfaktorerna på en förändrad marknad?

Presenteras I samarbete med HUI

Frida Ridderstolpe

Leder sedan 2018 Axfoodkoncernens arbete med digital utveckling och e-handel med varumärken som Willys, Hemköp, Mat.se, Middagsfrid och Apohem. Lång erfarenhet av strategi och digitalisering inom retail, bla. etablering av e-handel på Gant och expansion på H&M. Brinner för att utveckla nya digitala kundmöten, oavsett kanal.

Linkedin

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work