Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

Elon Group
Chief E-Commerce Officer
Presenteras av: Vaimo
Elon och vår varumärkesresa för att förbättra användarupplevelsen i alla kanaler
Elon och vår varumärkesresa för att förbättra användarupplevelsen i alla kanaler
Med en åldrande målgrupp skulle det krävas mer än reklam för att bli mer än vitvaror. Vi behövde definiera, utveckla och kommunicera vårt erbjudande på ett nytt sätt. På bara ett par år föddes det ”nya” Elon. Ett nordiskt omni-channel-företag som genererar tillväxt i de lokala butikerna genom en utmärkt onlineupplevelse. Tillsammans med vår partner Vaimo lanserades den nya e-handelsplattformen 2020 och har bidragit till en stark tillväxt både online och i våra fysiska butiker.
Jakob Dahlner
Stockholm, född 1983. Jakob Dahlner är sedan 2018 e-handelsansvarig/försäljningschef på Elon Group. Har tidigare varit Developer Manager, Sales & Operations Manager och Operations Manager på PriceRunner. Jakob Dahlner har en kandidatexamen inom IT- och kommunikationsvetenskap från Stockholms universitet.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT