Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

PostNord Sverige
Chef Digital & Partners
Profitable Creativity
Jan Jakobsson
Jan Jakobsson har en lång erfarenhet inom e-handeln både i sin roll som Chef för Digital & Partners/Affärsenhet e-handel på PostNord och från andra företag. Jan driver strategisk, taktiskt och operativt det digitala ekosystemet för PostNords last mile-frågor mot e-handlare, slutkonsumenter och partners kopplat till TA/TMS-system, E-handelsplattformar, fraktväljare, affärssystem_ERP, WMS, PSP. Målsättningen är att bidra till att förenkla och utveckla e-handelsaffären för E-handlare, slutkonsumenter och partners.
PostNord Sverige
Chef Digital & Partners
Presenteras av: PostNord Sverige
Framtidens leveranser på väg till dig – bli en vinnare hos dina kunder
Framtidens leveranser på väg till dig – bli en vinnare hos dina kunder
Innovativ tech, ny infrastruktur och förändrat köpbeteende. E-handeln är mitt i ett stort skifte med förändringar som är stora och snabba, globala och lokala. Det gäller att vara lyhörd om du vill bli en vinnare hos kunderna. Och flexibel. Konsumenten vill själv bestämma hur, var och när ett paket tas emot. Det ska också vara friktionslöst att e-handla produkten. Om du lyckas skapa en köpupplevelse som känns enkel, transparent och flexibel – från beställning till leverans – har du mycket att vinna.
Jan Jakobsson
Jan Jakobsson har en lång erfarenhet inom e-handeln både i sin roll som Chef för Digital & Partners/Affärsenhet e-handel på PostNord och från andra företag. Jan driver strategisk, taktiskt och operativt det digitala ekosystemet för PostNords last mile-frågor mot e-handlare, slutkonsumenter och partners kopplat till TA/TMS-system, E-handelsplattformar, fraktväljare, affärssystem_ERP, WMS, PSP. Målsättningen är att bidra till att förenkla och utveckla e-handelsaffären för E-handlare, slutkonsumenter och partners.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT