Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

Ani Jewels
Entreprenör & influencer
Profitable Creativity
Lovisa Worge
Lovisa Worge började som influencer år 2018 och har sedan dess framgångsrikt byggt sin karriär som influencer och entreprenör. År 2022 lanserade hon, tillsammans med Bianca Ingrosso, smyckesvarumärket ANI Jewels, som erbjuder högkvalitativa produkter till ett rimligt pris med direct-to-consumer som affärsmodell.
Ani Jewels
Entreprenör & influencer
Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken
Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken
I samband med att marknaden av influencers mognar väljer allt fler personer med en stor följarskara i sociala medier att bygga bolag istället för att sälja reklam. Vad betyder det för e-handeln? Hur lyckas man med ett influencer varumärke? Vilka är möjligheterna, riskerna och framgångsfaktorerna? Björn Påhlman Spenger träffar i denna liveinspelning av podcasten Framtidens E-handel några av Sveriges största influencers för att diskutera detta.
Lovisa Worge
Lovisa Worge började som influencer år 2018 och har sedan dess framgångsrikt byggt sin karriär som influencer och entreprenör. År 2022 lanserade hon, tillsammans med Bianca Ingrosso, smyckesvarumärket ANI Jewels, som erbjuder högkvalitativa produkter till ett rimligt pris med direct-to-consumer som affärsmodell.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT