Magnus Ohlsson

Detaljhandelspodden

Programledare

Detaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrategin

Scen: Scen E-hallen
D-Talks
13:00-13:50 - 9 mars
Gå till Scen E-hallen
Lägg till i kalender2023-03-09 13:00:002023-03-09 13:50:00Europe/StockholmDetaljhandelspodden - Magnus OhlssonDetaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrateginD-TalksSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Detaljhandelspodden: Expansion via marknadsplatser som en del i kanalstrategin

Bubbleroom och Didriksons finns på 10 respektive 25 olika marknader och en del av strategin har varit att växa via marknadsplatser. Petra Sabo, Chief Commercial Officer på Didriksons och Ville Kangasmuukko Nordström, vd för Bubbleroom beskriver hur de arbetar med Marknadsplatser i sin expansionsstrategi. Hur hanterar de datan som genereras via andra kanaler än den egna? Vilken roll spelar den egna sajten i förhållande till marknadsplatsen och hur behåller man kundrelationen? Välkommen till poddscenen och öka kunskapen om hur ditt företag kan nå en större marknad.

Samtalet leds av Magnus Ohlsson och Jonas Arnberg från Detaljhandelspodden.

Magnus Ohlsson

LinkedIn

D-Congress 2023

March 8-9

Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results

TICKETS

Retailers & Brands

2.950 SEK

Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.

Attendee

6.950 SEK

Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Welcome party
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings and chat with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work