Petra Tungården

Adoore

Entreprenör & influencer 

Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken

Scen: E-hallen
D-Talks
14:00-15:20 - 9 mars
Gå till E-hallen
Lägg till i kalender2023-03-09 14:00:002023-03-09 15:20:00Europe/StockholmFramtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärkenAdoore - Petra TungårdenD-TalksSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Framtidens E-handel: Framgångsfaktorer för influencervarumärken

I samband med att marknaden av influencers mognar väljer allt fler personer med en stor följarskara i sociala medier att bygga bolag istället för att sälja reklam. Vad betyder det för e-handeln? Hur lyckas man med ett influencer varumärke? Vilka är möjligheterna, riskerna och framgångsfaktorerna? Björn Påhlman Spenger träffar i denna liveinspelning av podcasten Framtidens E-handel några av Sveriges största influencers för att diskutera detta.

Petra Tungården

Petra Tungården började sin influencer-karriär som bloggare, men har även varit stylist samt modechef på Metro, programledare för Glamourama, samt har gjort flera designsamarbeten med t.ex. Fitnessguru, Soft goat och 8848 Altitude. Idag driver hon sitt eget företag Adoore som med snabb tillväxt och lönsamhet omsätter tiotals miljoner.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work