Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

Perspetivo
CEO & Co-Founder
Profitable Creativity
Suzan Hourieh Lindberg
Suzan Hourieh Lindberg is CEO and co-founder Perspetivo, the most representative panel in the Nordics – a first-of-its-kind panel and database, providing a deep understanding of all parts of society, including minorities and generally underrepresented groups.
She is also the co-founder of The social Few, a data and insightdriven growth partner with a purpose of creating more inclusive and equal societies. With a background of statistics, communications, business development and tech, Suzan is determined to spread data informed knowledge in order to create awareness and solutions to market and societal imperfections based on lack of diversity in perspectives. With that, she has developed methods such as inclusive infrastructure and perspective density measurement
Perspetivo
CEO & Co-Founder
Insiktsdriven inkludering och hög perspektivtäthet - nyckeln till tillväxt och uthållig lönsamhet
Insiktsdriven inkludering och hög perspektivtäthet – nyckeln till tillväxt och uthållig lönsamhet
En framgångsfaktor för att nå ökad kreativ, starkare innovationskraft, större lönsamhet och ökad kundkännedom är att du har hög perspektivtäthet. Det når du genom att ha fler perspektiv i rum där beslut fattas. I den omställning som handeln nu går igenom – med stora möjligheter men också omfattande utmaningar – måste vi aktivt premiera en ökad perspektivtäthet uppåt i bolagen för att tillgodogöra sig all den kompetens som finns tillgänglig på marknaden. Hur gör man det?
Samtalet leds av Svensk Handels Malin Winbom och Per Ljungberg.
Suzan Hourieh Lindberg
Suzan Hourieh Lindberg is CEO and co-founder Perspetivo, the most representative panel in the Nordics – a first-of-its-kind panel and database, providing a deep understanding of all parts of society, including minorities and generally underrepresented groups.
She is also the co-founder of The social Few, a data and insightdriven growth partner with a purpose of creating more inclusive and equal societies. With a background of statistics, communications, business development and tech, Suzan is determined to spread data informed knowledge in order to create awareness and solutions to market and societal imperfections based on lack of diversity in perspectives. With that, she has developed methods such as inclusive infrastructure and perspective density measurement
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT