Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

Huge
Head of Commerce
Digital commerce today and tomorrow: Winning in a time of uncertainty
Digital commerce today and tomorrow: Winning in a time of uncertainty
Holden Bale
Holden Bale leder avdelningen Global Commerce på Huge, en kreativ tillväxtaccelerator och konsumentupplevelsebyrå. Han har lett uppdrag för företag som Ulta Beauty, Target, P&G, Mars, Spotify, Kroger, Canada Goose, Nordstrom, Kate Spade, J.Crew, McDonald’s, Shipt, Rakuten och Bain Capital i några av deras största initiativ – inom allt från tillväxtstrategi och digital transformation, produkt- och upplevelseinnovation till teknikarkitektur och plattformstänkande.
Han medverkar regelbundet i Business of Fashion, WWD, Morning Brew, Adweek, Glossy, Modern Retail, Sourcing Journal och The Drum, och har talat på bland annat Shoptalk, Advertising Week, och Business of Fashion Live.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT