Carola Lundell
Carola Lundell

KICKS

CMO

Presenteras av: Optimizely /Avensia

Hur skapas vinnare i modern handel och varför lyckas inte alla?

Hur skapas vinnare i modern handel och varför lyckas inte alla?

Vad är det som särskiljer de som verkligen lyckas inom modern handel? KICKS presenterar sitt recept följt av en panel med framgångsrika och snabbfotade retail-bolag.

Hör KICKS berätta om hur de har gjort verklighet av sin ambitiösa omnikanalstrategi med kundupplevelsen i centrum. Receptet för framgången? Kunskap om kunden och förmågan att hålla ett extremt högt tempo i utvecklingen av erbjudandet.

Därefter diskuterar panelen, som består av några av Sveriges mest ambitiösa e-handels- och omnikanalsbolag, framgångsfaktorer och konkreta tips kring hur de lyckas vinna kundernas förtroende, gång efter gång.

Carola Lundell

Carola ansvarar för varumärke, e-handel, marknadsföring, CRM och hållbarhet med det övergripande uppdraget att stärka KICKS varumärke och driva tillväxt online. Carola har tidigare varit CCO på Nelly.com och har omfattande erfarenhet från digital affärsutveckling i ledande positioner på TV4, Electrolux och Coop.

LinkedIn

D-Congress 2023

March 8-9

Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results

TICKETS

Retailers & Brands

2.950 SEK

Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.

Attendee

6.950 SEK

Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 8
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Welcome party
  • MARCH 9
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings and chat with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work