Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

IDEAL OF SWEDEN
Head of E-commerce
Presenteras av: Algolia
Hur IDEAL OF SWEDEN förbättrat kundupplevelsen genom sin digitala transformation inom sök och navigation
IDEAL OF SWEDEN, tillverkare av snyggt designade och funktionella mobiltillbehör, är kända för sin resa från garageverksamhet till ett ledande e-handelsföretag. Adam Gudmundsson, Head of Ecommerce, berättar hur de nyttjar sök, navigation och personlig anpassning för ökad tillväxt.
Intervjuas på scenen av Adam Barkman, Enterprise Account Executive på Algolia.
Adam Gudmundsson is the Head of E-commerce at IDEAL OF SWEDEN where he focuses on the foundations and basics of online experiences, while always adding a splash of creativity. He has more than 13 years of experience in building customer experiences online and has been working for IDEAL OF SWEDEN for 6 years.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT