Adam Gudmundsson
Adam Gudmundsson

IDEAL OF SWEDEN

Head of E-commerce

Presenteras av: Algolia

Hur IDEAL OF SWEDEN förbättrat kundupplevelsen genom sin digitala transformation inom sök och navigation

Hur IDEAL OF SWEDEN förbättrat kundupplevelsen genom sin digitala transformation inom sök och navigation

IDEAL OF SWEDEN, tillverkare av snyggt designade och funktionella mobiltillbehör, är kända för sin resa från garageverksamhet till ett ledande e-handelsföretag. Adam Gudmundsson, Head of Ecommerce, berättar hur de nyttjar sök, navigation och personlig anpassning för ökad tillväxt.

Intervjuas på scenen av Adam Barkman, Enterprise Account Executive på Algolia.

Adam Gudmundsson

Adam Gudmundsson is the Head of E-commerce at IDEAL OF SWEDEN where he focuses on the foundations and basics of online experiences, while always adding a splash of creativity. He has more than 13 years of experience in building customer experiences online and has been working for IDEAL OF SWEDEN for 6 years.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work