Carlos Brohlin
Carlos Brohlin

PostNord Sverige

Affärsstöd Digital & Partners

Mot den optimala checkout-lösningen

Mot den optimala checkout-lösningen

E-handeln har vuxit exceptionellt under de två senaste åren. E-handelns snabbt växande roll i konsumenternas vardag har lett till nya beteenden och högre krav genom hela köpresan. Många svenska e-handelsföretag har i takt med att marknaden växt tvingats utvärdera och förbättra sin egen kundupplevelse. En viktig del är en checkout-lösning som både är enkel och erbjuder flexibilitet och valfrihet som konsumenterna efterfrågar.

Hur kan vi tillsammans öka automatisering, produktivitet och som bidrar till gemensam affärsnytta och i slutändan en förbättrad kundupplevelse?

Träffa PostNord tillsammans med partners under D-Congress – Mot den optimala checkout-lösningen. På väg till dig.

Carlos Brohlin

Carlos är en del av PostNord enhet Kunderbjudande Ecommerce, där leveranstjänster utvecklas och förbättras för att passa marknadens behov. I sin roll gäller det att säkerställa beskrivningen av tjänsterna, att det tekniska stödet finns och att relevanta partners får information. Genom att paketera detta och presentera för plattformar säkerställs att e-

handlare kan presentera PostNords olika leveransval i sin checkout för slutkonsumenter och på ett enkelt sätt hanterar sina bokningar av frakter.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work