Erik Wickman
Erik Wickman

Inet

VD

Driven av data eller kundupplevelse - Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Driven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Möt entreprenören som byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handeln. Hur kan man få kunder att vilja komma tillbaka till sin webbplats självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel? Och vilka konsekvenser får det för kundupplevelser och e-handlarnas marknadsföring? Du möter även flera andra svenska e-handlare som berättar hur de idag jobbar med gamification på sina webbplatser..

Presenteras av Svensk Digital Handel i samarbete med Gamifiera

Erik Wickman

Erik Wickman är VD på Inet som säljer datorer och hemelektronik till entusiaster i Sverige. Erik har varit med sedan starten år 2000 och har ett snudd på maniskt kundfokus och brinner för att erbjuda den absolut bästa kundupplevelsen. Inet är flerfaldigt prisbelönade och har senaste tre åren haft en kraftig tillväxt och omsätter idag 1.5 miljarder.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work