Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

IKEA Marketing & Communication
Event Manager
IKEA Festival – a home tour around the world
IKEA Festival was a home tour around the world celebrating the power of opening doors to new experiences and creating a better life at home. During the festival, homes and neighbourhoods were turned into virtual stages for new experiences. In a way, this was something entirely new for us – a video-centric experience online, where creative partners and consumers were at the centre – but in other ways, it was core IKEA. How does one create a global experience while there is a pandemic ongoing? What did we learn along the way? And was it a success? Join us to find out!
Felicia Asklund is the Event Manager at IKEA Marketing and Communication AB in Älmhult, Sweden, a company that supports all IKEA markets around the world with marketing and communication. She started her IKEA journey in 2016 and has been working with various projects connected to IKEA corporate and press events, as well as global launches. Last year, Felicia was responsible for delivering the first IKEA Festival. In this global 24-hour live stream, we, at IKEA, visited people in their homes all around the world.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT