Felix Kruth
Felix Kruth

Voyado

Product Director

Hur Nordic Nest tiodubblade omsättningen till nästan 2 miljarder med kunden i fokus

Hur Nordic Nest tiodubblade omsättningen till nästan 2 miljarder med kunden i fokus

Nordic Nest är ett av Sveriges starkast lysande e-handelsbolag, som på fem år har skalat från 200 miljoner till nästan 2 miljarder – samtidigt som de ökat lönsamheten. De har lyckats med detta genom att hela tiden sträva efter att erbjuda världens bästa kundupplevelse.

Under 2021 förvärvades även Svenssons i Lammhult, som är ett Sveriges mest framgångsrika varumärken inom inredning och möbler. Med de båda varumärkena är siktet nu inställt på att fortsätta leverera världens bästa kundupplevelser – till ännu fler kunder. Och ser vi till de över 100.000 reviews på trustpilot med ett snitt på 4,5 stjärnor framkommer det tydligt att kunderna älskar Nordic Nest!

Men vad är hemligheten? Hur skapar man en kundupplevelse som gör att kunderna vill komma tillbaka? I denna fireside chat kommer Pontus Ericsson, Chief New Business Officer på Nordic Nest berätta om faktorerna som är viktiga för att använda kundupplevelse som tillväxtdrivare och konkurrensfaktor.

Felix Kruth

Felix är Voyados kundcentrerade och resultatdrivna Product Director. Han har en bevisad meritlista inom ledande agila e-com och retailorganisationer.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work