Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

Columbus
Head of Sales – Digital Commerce
Interaktiv paneldiskussion: Hur går framtidens e-handel, tillväxt och hållbarhet hand i hand?
I denna paneldiskussion får du insikter från ledande aktörer inom digital e-handel om hur de ser på sustainability kopplat till sin tillväxt digitalt och hur cirkulära affärsmodeller kan vara en naturlig del av denna resa.
Hur man hittar rätta strategier, lösningar och verktyg kopplat till e-handel och digital transformation som skapar ökad tillväxt, värde hos konsumenten men också hållbarhet.
De som medverkar i paneldiskussionen är:
Filip har 10 års erfarenhet av försäljning av digitala tjänster B2B. Filip brinner också för hållbarhet och hållbar e-handel och har tidigare drivit podden Skiftet som handlar om digitalisering och hållbarhet.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT