Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

Svensk Digital Handel
vVD I Facilitator
Fashion fit for life – om att hitta sitt purpose och återuppfinna meningen med mode
Kappahl vill ompositionera sig och växa. Utifrån deras solida varumärkesarv, konkurrenters svagheter och framväxande konsumentbehov hittade man en insiktsbaserad tillväxtmöjlighet. Som ett resultat ger sig Kappahl nu ut på en målinriktad resa för att återuppfinna betydelsen av mode i sina kunders liv.
Eleonor har varit verksam inom alla delar av att bygga brand equity i över 20 år – från PR till affärsutveckling på kommunikationsbyråer samt purposearbete och digital transformation och marketing management på IT-byrå. Tidigare drev hon egen konsultverksamhet inom kommunikation med kunder som iZettle och spar-appen Dreams. Eleonor har varit moderator för flera event och medverkat i externa som BreakitLive och GoodCon Europe.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT