Julia Lundin
Julia Lundin

Breakit

Premiumredaktör

E-handeln förändras - DTC, social och influencers. Vad händer med e-handeln i Sverige?

E-handeln förändras – DTC, social och influencers. Vad händer med e-handeln i Sverige?

De senaste åren har D2C varit en av de starkast växande trenderna inom e-handeln med dussintals influencer-startade varumärken. Men hur fungerar det egentligen och vad är utmaningarna för företagen?

  • D2C: Influencers blir entreprenörer
  • Social commerce: Plattformarna och innehållet
  • Dåligt inflytande? Influencers & kontroverser

Julia Lundin

Julia Lundin är journalist med en bakgrund på Resumé där hon har bevakat kommunikationsbranschen sedan 2015. Tillsammans med Yasmine Winberg har hon granskat de nya makthavarna influencers, och alltifrån smygreklam till fejkföljare. Det har resulterat i priset som Årets journalist på Tidskriftsgalan och boken ”Badfluence – makt, miljoner och halvsanningar i sociala medier”. I mars började hon som premiumredaktör på Breakit.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work