Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Bring
Ansvarig Bring Research
Konsumenterna vill handla hållbart på nätet, går det?
Slutkonsumenternas krav och förväntningar på gröna och flexibla leveranser ökar, vilket ställer stora krav på nätbutiker och leverantörer. I denna session får du de senaste insikterna från en färsk konsumentundersökning med 3 000 respondenter i Sverige, Norge och Danmark. Avslutningsvis delar vi med oss av våra bästa tips till nätbutiker för att öka sin konkurrenskraft på e-handelsmarknaden.
Vad är Bring Research?
Brings konsumentundersökning som ger insikt vad som är viktigt för konsumenterna som handlar fysiska varor på nätet. Fokuset i undersökningen ligger på köpupplevelsen knutet till leverans, retur och hållbarhet genom hela köpsresan. Bring research är en neutral undersökning (de som svarar vet ej att Bring är uppdragsgivare) som genomförs i Sverige, Norge och Danmark
Kjersti har arbetat med e-handel på Bring under 15 år och de senaste 6 åren har hon varit ansvarig för Brings skandinaviska konsumentundersökning Bring Research. Hon är en ivrig nätshoppare och brinner för goda köpupplevelser med fokus på leverans, retur och hållbarhet.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT