Kjersti Pedersen
Kjersti Pedersen

Bring

Ansvarig Bring Research

Konsumenterna vill handla hållbart på nätet, går det?

Konsumenterna vill handla hållbart på nätet, går det?

Slutkonsumenternas krav och förväntningar på gröna och flexibla leveranser ökar, vilket ställer stora krav på nätbutiker och leverantörer. I denna session får du de senaste insikterna från en färsk konsumentundersökning med 3 000 respondenter i Sverige, Norge och Danmark. Avslutningsvis delar vi med oss av våra bästa tips till nätbutiker för att öka sin konkurrenskraft på e-handelsmarknaden.

Vad är Bring Research?

Brings konsumentundersökning som ger insikt vad som är viktigt för konsumenterna som handlar fysiska varor på nätet. Fokuset i undersökningen ligger på köpupplevelsen knutet till leverans, retur och hållbarhet genom hela köpsresan. Bring research är en neutral undersökning (de som svarar vet ej att Bring är uppdragsgivare) som genomförs i Sverige, Norge och Danmark

Kjersti Pedersen

Kjersti har arbetat med e-handel på Bring under 15 år och de senaste 6 åren har hon varit ansvarig för Brings skandinaviska konsumentundersökning Bring Research. Hon är en ivrig nätshoppare och brinner för goda köpupplevelser med fokus på leverans, retur och hållbarhet.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work