Linda Sandberg
Linda Sandberg

HSNG (Health and Sports Nutrition Group)

CMO

Driven av data eller kundupplevelse - Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Driven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Möt entreprenören som byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handeln. Hur kan man få kunder att vilja komma tillbaka till sin webbplats självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel? Och vilka konsekvenser får det för kundupplevelser och e-handlarnas marknadsföring? Du möter även flera andra svenska e-handlare som berättar hur de idag jobbar med gamification på sina webbplatser..

Presenteras av Svensk Digital Handel i samarbete med Gamifiera

Linda Sandberg

Linda Sandberg är CMO på HSNG (Health and Sports Nutrition Group AB) som genom siter som till exempel Gymgrossisten, Bodystore och Fitnessmarket är en marknadsledande aktör inom kosttillskott, träning och hälsa. HSNG omsätter 1,1 miljarder och finns representerat i hela Norden, såväl B2C som B2B.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work