Linda Sandberg
Linda Sandberg

HSNG (Health and Sports Nutrition Group)

CMO

Driven av data eller kundupplevelse - Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Driven av data eller kundupplevelse – Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?

Möt entreprenören som byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handeln. Hur kan man få kunder att vilja komma tillbaka till sin webbplats självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel? Och vilka konsekvenser får det för kundupplevelser och e-handlarnas marknadsföring? Du möter även flera andra svenska e-handlare som berättar hur de idag jobbar med gamification på sina webbplatser..

Presenteras av Svensk Digital Handel i samarbete med Gamifiera

Linda Sandberg

Linda Sandberg är CMO på HSNG (Health and Sports Nutrition Group AB) som genom siter som till exempel Gymgrossisten, Bodystore och Fitnessmarket är en marknadsledande aktör inom kosttillskott, träning och hälsa. HSNG omsätter 1,1 miljarder och finns representerat i hela Norden, såväl B2C som B2B.

LinkedIn

D-Congress 2023

March 8-9

Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results

TICKETS

Retailers & Brands

2.950 SEK

Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.

Attendee

6.950 SEK

Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 8
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Welcome party
  • MARCH 9
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings and chat with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work