Linn Herbertsson
Linn Herbertsson

Organista

Grundare

E-handeln förändras - DTC, social och influencers. Vad händer med e-handeln i Sverige?

E-handeln förändras – DTC, social och influencers. Vad händer med e-handeln i Sverige?

De senaste åren har D2C varit en av de starkast växande trenderna inom e-handeln med dussintals influencer-startade varumärken. Men hur fungerar det egentligen och vad är utmaningarna för företagen?

  • D2C: Influencers blir entreprenörer
  • Social commerce: Plattformarna och innehållet
  • Dåligt inflytande? Influencers & kontroverser

Linn Herbertsson

Linn Herbertsson, grundare av D2C-varumärket Organista, är utbildad Civilekonom och före detta influencer som valde att lägga ner sina sociala medier och starta en e-handel helt på egen hand. Med sin kunskap från studierna och 10 år som influencer kombinerar hon teori med praktik för att navigera utmaningarna som kommer med att driva en e-handel i dagens oförutsägbara, digitala klimat.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work