Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Jollyroom
COO
Driven av data eller kundupplevelse - Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?
Möt entreprenören som byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handeln. Hur kan man få kunder att vilja komma tillbaka till sin webbplats självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel? Och vilka konsekvenser får det för kundupplevelser och e-handlarnas marknadsföring? Du möter även flera andra svenska e-handlare som berättar hur de idag jobbar med gamification på sina webbplatser..
Presenteras av Svensk Digital Handel i samarbete med Gamifiera
Marina Davarinou är COO på Jollyroom, Nordens ledande barn- och babybutik på nätet som under 2021 passerade 2 miljarder i omsättning. Kundlojalitet och UX är två av Marinas kända signum och konstanta drivkrafter som format flera tidigare utvecklingsinsatser på bolag som Ellos och NetOnNet.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT