Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
KICKS
Head of Online Sales
Presenteras av: Optimizely /Avensia
Hur skapas vinnare i modern handel och varför lyckas inte alla?
Vad är det som särskiljer de som verkligen lyckas inom modern handel? KICKS presenterar sitt recept följt av en panel med framgångsrika och snabbfotade retail-bolag.
Hör KICKS berätta om hur de har gjort verklighet av sin ambitiösa omnikanalstrategi med kundupplevelsen i centrum. Receptet för framgången? Kunskap om kunden och förmågan att hålla ett extremt högt tempo i utvecklingen av erbjudandet.
Därefter diskuterar panelen, som består av några av Sveriges mest ambitiösa e-handels- och omnikanalsbolag, framgångsfaktorer och konkreta tips kring hur de lyckas vinna kundernas förtroende, gång efter gång.
Emma är sedan 5 år tillbaka Head of Sales på KICKS, en av Nordens ledande skönhetskedja som erbjuder ett helhetskoncept inom makeup, doft, hudvård och hårvård. Emma har sin bakgrund inom marketing i olika roller från bland annat Uber och EasyPark Group.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT