Petra Tungården
Petra Tungården

Adoore

Grundare

E-handeln förändras - DTC, social och influencers. Vad händer med e-handeln i Sverige?

E-handeln förändras – DTC, social och influencers. Vad händer med e-handeln i Sverige?

De senaste åren har D2C varit en av de starkast växande trenderna inom e-handeln med dussintals influencer-startade varumärken. Men hur fungerar det egentligen och vad är utmaningarna för företagen?

  • D2C: Influencers blir entreprenörer
  • Social commerce: Plattformarna och innehållet
  • Dåligt inflytande? Influencers & kontroverser

Petra Tungården

Petra Tungården, grundare av direct-to-consumer varumärket Adoore, är Influencern som med sin djupa kundskap inom sociala medier inte bara har lyckats att konvertera sina egna följare till kunder, utan som dessutom har expanderat utanför sitt egna following. Adoore är idag ett av Sveriges snabbast växande och mest lönsamma direct-to-consumer varumärken inom fashion.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work