Nu kraftsamlar vi kring morgondagens handel
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.

Apohem
CMO
Presenteras av: Optimizely /Avensia
Hur skapas vinnare i modern handel och varför lyckas inte alla?
Vad är det som särskiljer de som verkligen lyckas inom modern handel? KICKS presenterar sitt recept följt av en panel med framgångsrika och snabbfotade retail-bolag.
Hör KICKS berätta om hur de har gjort verklighet av sin ambitiösa omnikanalstrategi med kundupplevelsen i centrum. Receptet för framgången? Kunskap om kunden och förmågan att hålla ett extremt högt tempo i utvecklingen av erbjudandet.
Därefter diskuterar panelen, som består av några av Sveriges mest ambitiösa e-handels- och omnikanalsbolag, framgångsfaktorer och konkreta tips kring hur de lyckas vinna kundernas förtroende, gång efter gång
Therese är sedan augusti 2021 CMO på Apohem – ett snabbväxande nätapotek med över 15,000 produkter och bland högst kundnöjdhet i branschen. Therese har sin bakgrund inom varumärkesbyggande samt produkt- & affärsutveckling från Retail- och Tech industrin hos både Procter & Gamble och Klarna.
Svensk Digital Handels VD Per Ljungberg kommenterar fusionen med Svensk Handel.
Grönt val, miljösmart, bra val, hållbar. Det är några av de olika begrepp som idag möter konsumenter när de ska välja leveransalternativ vid onlineköp. Alla dessa val skapar inte bara en oklarhet för konsumenterna utan har också väckt frustration från branschen som har saknat en gemensam terminologi kring betydelsen av begreppen.
Vi ringde upp Holden Bale på hans kontor i Brooklyn, New York, för att ta pulsen inför hans dragning på Pre D-Congress den 27 oktober.
”Nu krävs kreativitet för ökad lönsamhet”
Maya Delorez, som efter bara fyra år omsätter 100 miljoner, är till stor del byggd via sociala medier. Grundaren och VD:n Madelene Törnblom är fortfarande ansvarig för allt content och säger att ”bra innehåll är det som gör att du säljer och sociala medier är det enda gratisverktyget på marknaden.” På D-Congress berättade hon om hur.
Nu kan du se första avsnittet av vår nya talkshow.
D-Congress 2023
Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results
TICKETS
Retailers & Brands
2.950 SEK
Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.
Attendee
6.950 SEK
Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.
All prices are exclusive of VAT