Tom Johnsson
Tom Johnsson

DS Smith

Business Development PS

Vi tar luften ur e-handeln!

Vi tar luften ur e-handeln!

Hållbarhet och den medvetne konsumenten.

Varför är det så mycket luft i mitt paket och var hittar jag er ”Hållbarhets-story”?

Dagens medvetna konsumenter kräver svar på hur e-handlare agerar avseende hållbarhet och som e-handlare är det viktigt att kommunicera ambitioner och framsteg.

Vilka goda exempel finns i branschen?

Vi tar dig från strategi till konkreta lösningar för att bygga ’brand loyalty’ genom en tydlig hållbarhetsprofil.

DS Smith presenterar också Circular Design Metrics – ett nytt och världsunikt verktyg som ger exakta besked om hur valet av förpackning kan minska den negativa påverkan på miljön och hjälper dig med modifieringar som gör att den kommer fungera perfekt i både hållbar e-handel och i den cirkulära ekonomin.

Tom Johnsson

Tom Johnsson är affärsutvecklare med 20 års erfarenhet av framgångsrika affärsutvecklingsprojekt inom förpackningsstrategi och supply chain. Tom har haft ledande positioner i flera förpackningsföretag  i Sverige, Kina och England, och som medlem av DS Smiths E-handelsteam har han idag stort fokus på att stödja E- handlare i deras hållbarhetsambitioner.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work