Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Gamifiera
VD och medgrundare
Driven av data eller kundupplevelse - Ska teknisk innovation underbygga spam eller underhålla kunder?
Möt entreprenören som byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handeln. Hur kan man få kunder att vilja komma tillbaka till sin webbplats självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel? Och vilka konsekvenser får det för kundupplevelser och e-handlarnas marknadsföring? Du möter även flera andra svenska e-handlare som berättar hur de idag jobbar med gamification på sina webbplatser.
Presenteras av Svensk Digital Handel i samarbete med Gamifiera
Wilhelm Sporrong var VD för Webhallen i 10 år och byggde världens första gamifierade kundupplevelse inom e-handel. Målet var att få kunder att vilja komma tillbaka till webbplatsen självmant genom att använda samma drivkrafter som sociala medier och spel.
Idag driver Wilhelm SaaS-bolaget Gamifiera, som erbjuder en plattformslösning för gamifierad kundupplevelse och kund-community. Syftet är att skapa en lång rad emotionella incitament för kunder att komma tillbaka oftare, spendera mer tid och engagera sig med en e-handlare.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
Retail Awards
1 995 KR
2 995 KR
Alla priser ex moms
Nordic Retail Summit
Medlem
0 KR
Medlem i Svensk Handel
Trygg E-handel
1 995 KR
Certifierad Trygg E-handlare
Partner
1 995 KR
Partner till Svensk Handel
Ordinarie pris
2 995 KR
Övriga
Alla priser ex moms
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT