Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/dcongress.se/wp-content/themes/svenskdigitalhandel/header.php on line 69

Notice: Undefined variable: speaker_id in /var/www/dcongress.se/wp-content/themes/svenskdigitalhandel/single-speakers.php on line 199
Frida Ridderstolpe
Frida Ridderstolpe

Axfood

Head of Digital Development & E-Commerce

Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel

Scen: Scen E3
Transformation
13:30-14:20
Gå till Scen E3
Lägg till i kalender2023-03-09 13:30:002023-03-09 14:20:00Europe/StockholmAxfood - Frida RidderstolpeGrocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandelTransformationSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Grocery Transformation: Framgångsfaktorer för framtidens dagligvaruhandel

Hur, var och när och på vilket sätt kommer vi handla dagligvaror framöver? Hur bör detaljhandelskedjorna möta och förhålla sig till de förändrade behov och driverkrafter som dagens och morgondagens konsumenter har? Samhället förändras i snabb takt. Digitalisering, hållbarhet och geopolitiska utmaningar är några av de faktorer som skapar nya förutsättningar. Nya sätt att jobba och leva våra liv är andra. Hur kommer morgondagens butik se ut och vilka är framgångsfaktorerna på en förändrad marknad?

Presenteras I samarbete med HUI

Frida Ridderstolpe

Leder sedan 2018 Axfoodkoncernens arbete med digital utveckling och e-handel med varumärken som Willys, Hemköp, Mat.se, Middagsfrid och Apohem. Lång erfarenhet av strategi och digitalisering inom retail, bla. etablering av e-handel på Gant och expansion på H&M. Brinner för att utveckla nya digitala kundmöten, oavsett kanal.

Linkedin


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/dcongress.se/wp-content/themes/svenskdigitalhandel/includes/sections/notifications.php on line 69

D-Congress 2023

March 8-9

Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results

TICKETS

Retailers & Brands

2.950 SEK

Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.

Attendee

6.950 SEK

Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 8
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Welcome party
  • MARCH 9
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings and chat with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work