Per Ljungberg
Per Ljungberg

Svensk Handel

Chief Innovation Officer

Syftesdriva varumärken med innovativa kundupplevelser– möt de nominerade till D-Award 2023

Scen: Kongresshallen
Innovation for Impact
09:10-09:30
Gå till Kongresshallen
Lägg till i kalender2023-03-09 09:10:002023-03-09 09:30:00Europe/StockholmSvensk Handel - Per LjungbergSyftesdriva varumärken med innovativa kundupplevelser– möt de nominerade till D-Award 2023 Innovation for ImpactSvensk Handelnoreply@dhandel.seevent

Syftesdriva varumärken med innovativa kundupplevelser– möt de nominerade till D-Award 2023

Vissa varumärken inspirerar. De är nyfikna, innovativa och bryter ny mark. De skapar upplevelser utöver det vanliga och har många lojala fans. De drivs av en vilja att påverka människors liv och den värld vi lever i. Tre av dessa varumärken är ASKET, Axel Arigato och LYKO. De är alla nominerade till D-Award 2023. I detta panelsamtal talar diskuterar vi om vad krävs för att utveckla ett syftesdrivet varumärke som genomsyrar hela företaget. Hur utvecklar man fullständig transparens, spårbarhet och cirkulära affärsmodeller? Hur tar man sitt digitala community till den fysiska världen och säkrar att dessa samspelar i skapandet av starka inkluderande upplevelser för sina fans? Och vilken form av ledarskap krävs för att uthålligt skapa en innovativ kultur som präglas nyfikenhet?

Samtalet leds av Svensk Handels Malin Winbom och Per Ljungberg

Per Ljungberg

Per Ljungberg är ansvarig för strategin och konferensprogrammet på D-Congress. Han ansvarar dessutom för att utforska och bevaka nya beteenden, trender och stora samhällsutmaningar som påverkar och formar morgondagens handel, och hur dessa insikter kan användas för att utveckla Svensk Handels verksamhet. Han var 2018 – 2022 VD för Svensk Digital Handel med ansvar för bl a D-Congress och Trygg E-handel.

Per jobbade första gången med e-handel 1999 då han var informationschef på noterade internetkonsultföretaget Adera. Under sina elva år som presschef/kommunikationschef på PostNord ansvarade han bl a för e-barometern. Därutöver har han nio års erfarenhet som senior rådgivare på olika kommunikationsbyråer.

LinkedIn

D-Congress 2024

MARCH 6-7

Innovation for Impact

TICKET RELEASE DECEMBER 4

TICKETS D-CONGRESS

March 6 and 7

4.950 SEK

Sold-out

March 7

3.950 SEK

Sold-out

March 6 and 7

8.450 SEK

Sold-out

March 7

7.450 SEK

Sold-out

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 6
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Mingle and bar in SH-Lounge
  • MARCH 7
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work