Aktuellt
Raka vägen mot en cirkulär omställning
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Svensk Handel
Chief Innovation Officer
Syftesdriva varumärken med innovativa kundupplevelser– möt de nominerade till D-Award 2023
Syftesdriva varumärken med innovativa kundupplevelser– möt de nominerade till D-Award 2023
Vissa varumärken inspirerar. De är nyfikna, innovativa och bryter ny mark. De skapar upplevelser utöver det vanliga och har många lojala fans. De drivs av en vilja att påverka människors liv och den värld vi lever i. Tre av dessa varumärken är ASKET, Axel Arigato och LYKO. De är alla nominerade till D-Award 2023. I detta panelsamtal talar diskuterar vi om vad krävs för att utveckla ett syftesdrivet varumärke som genomsyrar hela företaget. Hur utvecklar man fullständig transparens, spårbarhet och cirkulära affärsmodeller? Hur tar man sitt digitala community till den fysiska världen och säkrar att dessa samspelar i skapandet av starka inkluderande upplevelser för sina fans? Och vilken form av ledarskap krävs för att uthålligt skapa en innovativ kultur som präglas nyfikenhet?
Samtalet leds av Svensk Handels Malin Winbom och Per Ljungberg
Per Ljungberg
Per Ljungberg är ansvarig för strategin och konferensprogrammet på D-Congress. Han ansvarar dessutom för att utforska och bevaka nya beteenden, trender och stora samhällsutmaningar som påverkar och formar morgondagens handel, och hur dessa insikter kan användas för att utveckla Svensk Handels verksamhet. Han var 2018 – 2022 VD för Svensk Digital Handel med ansvar för bl a D-Congress och Trygg E-handel.
Per jobbade första gången med e-handel 1999 då han var informationschef på noterade internetkonsultföretaget Adera. Under sina elva år som presschef/kommunikationschef på PostNord ansvarade han bl a för e-barometern. Därutöver har han nio års erfarenhet som senior rådgivare på olika kommunikationsbyråer.
Innovation for Impact - Den 6 mars 2024 manifesteras temat Innovation for Impact på mötesplatsen för all handel, D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg.
Innovation for Impact
TICKETS D-CONGRESS
March 6 and 7
4.950 SEK
March 7
3.950 SEK
March 6 and 7
8.450 SEK
March 7
7.450 SEK
All prices are exclusive of VAT