Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/dcongress.se/wp-content/themes/svenskdigitalhandel/header.php on line 69

Notice: Undefined variable: speaker_id in /var/www/dcongress.se/wp-content/themes/svenskdigitalhandel/single-speakers.php on line 199
Sanne Alexandra
Sanne Alexandra

Sanne Alexandra Stockholm

Entreprenör & influencer 

Framgångsfaktorer för influencer varumärken

Scen: Scen E-hallen
D-Talks
14:00-15:20
Gå till Scen E-hallen
Lägg till i kalender2023-03-09 14:00:002023-03-09 15:20:00Europe/StockholmSanne Alexandra Stockholm - Sanne AlexandraFramgångsfaktorer för influencer varumärkenD-TalksSvensk Digital Handelnoreply@dhandel.seevent

Framgångsfaktorer för influencer varumärken

I samband med att marknaden av influencers mognar väljer allt fler personer med en stor följarskara i sociala medier att bygga bolag istället för att sälja reklam. Vad betyder det för e-handeln? Hur lyckas man med ett influencer varumärke? Vilka är möjligheterna, riskerna och framgångsfaktorerna? Björn Påhlman Spenger träffar i denna liveinspelning av podcasten Framtidens E-handel några av Sveriges största influencers för att diskutera detta.

Sanne Alexandra

Grundare och holistisk influenser som delar allt från att bygga bolag till att parera familjeliv och prioritera sitt välmående.

LinkedIn


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/dcongress.se/wp-content/themes/svenskdigitalhandel/includes/sections/notifications.php on line 69

D-Congress 2023

March 8-9

Profitable creativity
The ability to apply creative thinking to drive better results

TICKETS

Retailers & Brands

2.950 SEK

Choose Retailers & Brands ticket if you work at a company or brand that runs a physical or e-commerce store.

Attendee

6.950 SEK

Select Attendee Ticket if you do not meet the criteria for Retailers & Brands ticket.

All prices are exclusive of VAT

  • MARCH 8
  • Access to all seminars
  • Afternoon fika
  • Welcome party
  • MARCH 9
  • Access to all seminars
  • Access to the exhibition and business partners
  • Book meetings and chat with other participants
  • Morning fika
  • Lunch
  • Afternoon fika
  • After work